Pazarlama Trendleri

Sağlık Sektöründe Pazarlama Trendleri

Step Media Kurucusu ve Ajans Başkanımız Serap Öcal,  inovatif pazarlama yöntemleri hakkında düşünceleri şu şekilde aktardı: “İçerik yaratma, müşteri döngüsünün her adımını yakından takip etme, kişiselleştirme, farklı kanalları pazarlama stratejisi ile birleştirme ve entegrasyon temeline inşa edilen aktiviteler sayesinde dijital pazarın büyüyeceğini öngörmek mümkün. Kullanıcısı ile aktif etkileşim, iletişim ve interaktif paylaşıma sahip markaların değer kazanacağı bir dönem olacağını söyleyebilirim. Pazarlama faaliyetleri için sosyal medya kullanımının da azalarak devam edeceğini düşünüyorum.

Müşteri ve kullanıcı etkileşimi konusunda istatistiki verilerle birlikte, güçlü bir müşteri ilişkisi, markanın emek verdiği insan değeri noktasında birleşeceğini, geleceğin esas trendini de yine bu aşamada insan ve insan ihtiyaçlarını yakalama ve paylaşmanın oluşturacağını düşünüyorum Paylaşmak için de önce insanı anlamak ve yakınlaşmak gerekiyor, diyebilirim.

Sağlık Sektörü Yapay Zeka ile Gelişecek

Gelecekte yapay zeka kaynaklı, müşteri öncelikli ve potansiyel müşteri pazaralamasının hakim olacağını düşünüyorum. Bununla birlikte hayatımıza yeni kavramlar dahil olacaktır. Fijital pazarlamayı buna bir örnek olarak gösterebiliriz. Fijital pazarlama ile markalar, tüketiciler ve ürünleri arasındaki fiziksel ve dijital dünya köprüsünü kurmayı amaçlar. Uygulamalar, web siteleri, dijital satış noktaları ve geleneksel analog deneyimleri birleştirerek markalar; müşterileri markalarla etkileşime girmeye teşvik etmek ve etkilemek için yeni yollar oluşturur. Bu şekilde kurgulanan bütünleşik pazarlama stratejileri, marka algısını da pekiştirmeye katkı sağlanır.”